آهک | آهک هیدراته | آهک زنده | آهک شکفته | پودر سنگ

تولید آهک هیدراته و آهک زنده و مرده و آهک شکفته و پودر سنگ آهک و کربنات کلسیم در کارخانه تولید آهک

آهک | آهک هیدراته | آهک زنده | آهک شکفته | پودر سنگ

تولید آهک هیدراته و آهک زنده و مرده و آهک شکفته و پودر سنگ آهک و کربنات کلسیم در کارخانه تولید آهک

کارخانه آهک

کارخانه آهک

کارخانه آهک سینا تولید قم یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولیدکنندگان آهک صنعتی در سطح کشور می باشد ، که با داشتن پرسنل ماهر محصولاتی با کیفیت بالا برای رضایت شما مشتریان عزیز تولید میکند. کارخانه آهک پارس شیمی در سال 1361 عمدتاً با سرمایه گذاری بانک مسکن با هدف تأمین مواد اولیه مورد نیاز صنایع مختلف و از جمله تولید کنندگان آجر ماسه آهکی تأسیس و در سال 1372 به بهره بردای رسیده است و در راستای سیاست خصوصی سازی در سال 1383به بخش خصوصی واگذار شده و بخش خصوص نیز با شناخت نقاط ضعف و قوت توانسته حضور بسیار خوبی در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد و نیاز طیف وسیعی از صنایع مختلف را برآورده نماید و با توجه به قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی آن به آبهای خلیج فارس و همچنین مرز زمینی کشور عراق تاکنون توانسته سالیانه نیمی از محصولات تولیدی خود را به خارج از کشور صادر نماید و با در اختیار داشتن بهترین ماشین آلات روز دنیا که تکنولوژی آن متعلق به کشور آلمان بوده و استفاده از سنگ آهک استخراج شده از معادن مجاور کارخانه که از خلوص مطلوبی برخوردار است کیفیت محصولات تولیدی خود را بالا برده و برند خود را در بازار داخلی و خارجی جا بیاندازد و همواره بر این باور بوده تا با بسط و توسعه فروش محصولات خود به رشد و توسعه و پویایی شرکت توجه ویژه داشته باشد و در این راستا به نیروی انسانی بعنوان یک دارایی با ارزش نگاه خاصی داشته و صیانت از نیروی کار را در اولویت های کاری خود قرار داده تا با ایجاد فرهنگ کار و بالا بردن آن به هدف خود دست یابد و در این رهگذر علاوه بر برآورده نمودن خواسته های سهامداران به ایجاد اشتغال و اقتصاد منطقه کمک نماید.

از مزایا و محاسن کارخانه آهک پارس شیمی ، دارا بودن مرغوبترین مواد اولیه تولید آهک هیدراته میباشد که همان سنگ آهک میباشد که معادن آن در اطراف شهر قم می باشد. و برتری این معدن نسبت به معادن دیگر کشور، ذخیره معدنی و خاصیت آهکی بسیار بالای آن است که پس از استخراج درون کارخانه طی فرآیندی چند روزه سنگ پخته و به عمل می آید و پس از سرد شدن وارد دستگاه هیدراته می شود. و محصول خروجی آن، آهک هیدراته با آنالیز ۹۶ درصد می باشد

ظرفیت و توان تولید کارخانه

سیستم تولید کارخانه به صورت ۲۴ ساعته می باشد و در هر ساعت توان بیش از ۱۰ تن آهک هیدراته را دارد.

محصول تولید شده در این کارخانه به صورت فله ای، کیسه های ۳۰ کیلویی ساده و دو جداره لمینیت، گونی های جامبو، بونکن و پالت عرضه می گردد.

کارخانه آهک آماده همکاری و بستن قرارداد بنا به درخواست و مصرف مشتری می باشد و در قبال قراردادهای مذکور و تعهدات فی ما بین پایبند می باشد.

تولید آهک شامل مراحل زیر است :

آماده سازی سنگ آهک ( استخراج ، خردایش و دانه بندی)
تکلیس سنگ آهک در کوره های آهک پزی
تولید آهک هیدراته
کربنات کلسیم رسوبی
آهک در انواع مختلف و با خواص و مصارف متنوعی تولید می‌شود که از آن جمله می‌توان به انواع زیر اشاره کرد:

آهک زنده : محصول حاصل از تکلیس سنگ آهک را آهک زنده (Lime) می‌نامند. آهک زنده پر مصرف ترین نوع آهک تولیدی است و تمام صنایع تولید آهن و فولاد از این نوع آهک استفاده می‌کنند. این نوع آهک مستقیما از تکلیس سنگ آهک در کوره‌های پخت و در دمای بین 950 تا 1200 درجه سانتیگراد بدست می‌آید. تکلیس شامل عملیات حرارت دادن کربنات کلسیم تا تجزیه و خارج شدن کامل گازکربنیک از آن می‌باشد‌.

آهک هیدراته: آهک هیدراته یا هیدرات کلسیم در اثر اضافه کردن آب به آهک زنده در دستگاهی به نام هیدراتور تولید می‌شود.

کارخانه آهک آذرشهر:

محل کارخانه آهک : استان آذربایجان شرقی، کیلومتر 70 جاده تبریز به مراغه
سال راه اندازی: 1373
ظرفیت اسمی کارخانه: 360 تن در روز
سهامدار: شرکت سرمایه گذاری سیمان اسپندار(سهامی خاص)
نوع محصول: آهک هیدراته - هیدراته ویژه - کلوخه - میکرونیزه - کربنات کلسیم

این کارخانه یکی از بزرگترین واحدهای تولید کننده آهک صنعتی در سطح کشور می باشد که با برخورداری از معدن سنگ آهک بسیار مرغوب با میانگین کربنات کلسیم بالای 98% و همچنین با داشتن تجهیزات و تکنولوژی فرآوری مناسب و پرسنل کار آزموده کیفی ترین نوع آهک هیدراته و آهک کلوخه را برای صنایع مختلف تولید می نماید.

کارخانه آهک البرز:

محل کارخانه: استان تهران، کیلومتر 5 جاده فیروزکوه به قائم شهر
سال راه اندازی: 1367
ظرفیت اسمی کارخانه: 150 تن در روز
سهامدار: شرکت سرمایه گذاری سیمان اسپندار (سهامی خاص)
محصول کارخانه آهک : آهک هیدراته - کلوخه - میکرونیزه - کربنات کلسیم

یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان آهک هیدراته و آهک کلوخه در کشور می باشد. کارخانه با داشتن معادن غنی سنگ آهک با درجه خلوص 98 درصد کربنات کلسیم و داشتن پرسنل ماهر محصولاتی با کیفیت بالا برای رضایت مشتریان خود تولید می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.