آهک | آهک هیدراته | آهک زنده | آهک شکفته | پودر سنگ

تولید آهک هیدراته و آهک زنده و مرده و آهک شکفته و پودر سنگ آهک و کربنات کلسیم در کارخانه تولید آهک

آهک | آهک هیدراته | آهک زنده | آهک شکفته | پودر سنگ

تولید آهک هیدراته و آهک زنده و مرده و آهک شکفته و پودر سنگ آهک و کربنات کلسیم در کارخانه تولید آهک

کارخانه آهک قم

کارخانه آهک قم

کارخانه آهک قم parschemical یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولیدکنندگان آهک صنعتی در سطح کشور می باشد ، که با داشتن پرسنل ماهر محصولاتی با کیفیت بالا برای رضایت شما مشتریان عزیز تولید میکند

کارخانه آهک قم سینا تولید sinato با کادری مجرب آهک هیدراته با خلوص 95%به بالا، آهک هیدراته 75% ،آهک هیدراته 55%به صورت پودری و کاملا سفید رنگ و تولید شده توسط دستگاه پیشرفته هیدراسیون وبه صورت ( بسته های کیسه 25 کیلو گرمی ، جامبو ، شیرینگ )و انواع آهک (آهک هیدراته،آهک صنعتی،آهک کلوخه،آهک زنده،آهک شکفته،آهک مرده،آهک پودری) ارائه‌ مینماید.

در صورتی که کیفیت محصول برای شما مهم است با کارشناسان آزمایشگاه ما تماس بگیرید.

 

از مزایا و محاسن کارخانه آهک قم ، دارا بودن مرغوبترین مواد اولیه تولید آهک هیدراته میباشد که همان سنگ آهک میباشد که معادن آن در اطراف شهر قم می باشد. و برتری این معدن نسبت به معادن دیگر کشور، ذخیره معدنی و خاصیت آهکی بسیار بالای آن است که پس از استخراج درون کارخانه طی فرآیندی چند روزه سنگ پخته و به عمل می آید و پس از سرد شدن وارد دستگاه هیدراته می شود. و محصول خروجی آن، آهک هیدراته با آنالیز ۹۶ درصد می باشد…

————————–

ظرفیت و توان تولید کارخانه آهک قم

سیستم تولید کارخانه به صورت ۲۴ ساعته می باشد و در هر ساعت توان بیش از ۱۰ تن آهک هیدراته را دارد.

محصول تولید شده در این کارخانه آهک قم به صورت فله ای، کیسه های ۳۰ کیلویی ساده و دو جداره لمینیت، گونی های جامبو، بونکن و پالت عرضه می گردد.

این مجمموعه آماده همکاری و بستن قرارداد بنا به درخواست و مصرف مشتری می باشد و در قبال قراردادهای مذکور و تعهدات فی ما بین پایبند می باشد.

————————–

موقعیت جغرافیایی کارخانه آهک قم

کارخانه از لحاظ موقعیت جغرافیایی، در بهترین مکان واقع شده و تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین، با سهولت انجام می گردد. این مجموعه مجهز به دفتر باربری با تعرفه دولتی می باشد.

شرکت مجتمع کارخانه آهک قم به منظور گسترش سرمایه گذاری در صنعت آهک کشور و تامین با کیفیت انواع آهک مورد استفاده در صنایع مختلف اعم از صنایع مس و فولاد، چرم سازی، صنایع شیمیایی، دام و طیور، تصفیه آب، گندزدایی و غیره تاسیس و فعالیت خود را در قالب مدیریت یکپارچه کارخانه آهک قم آغاز نموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.